Delar med mig av det göttaste

Kom på mig själv häromdagen att jag är rätt bra på att dela med mig av läsvärda artiklar och sånt jag gillar på jobbet. Där har vi Yammer,  en twitterliknande tjänst för företag, den brukar jag spamma med alla mina favoritartiklar, blogginlägg och annat jag tycker behöver spridas på jobbet.

Men varför sprider jag inte på bloggen också? Det kan ju faktiskt finnas andra än mina stackars kollegor som är intresserade av vad jag tycker om. Så här kommer en sammanfattande lista på läsvärdheter från de senaste veckorna*

*för den som är orolig kan jag försäkra er om att jag inte kommer sluta posta dåliga dagens outfit till förmån för länklistor som jag hoppas ska ge mig credd och länkjuice (vilket vidrigt ord)

Föregående inlägg
Nästa inlägg
Lämna en kommentar

Lämna en kommentar

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta