Stanna upp och njuta lite

En sak jag är riktigt dålig på är att stanna upp och njuta av saker när det går bra.

Hela hösten har hittills gått i raketfart och fram till februari (och säkert hela våren) har jag hur mycket som helst att göra.

Så att vi nu i oktober har hunnit med att bli nominerade till årets pressrum på MyNewsdesk, lanserat en jättesnygg kampanj och lyckats ta oss in på internetworlds lista på Sveriges 100 bästa sajter har nästan gått mig förbi.

Men det är ju skitkul faktiskt! Och ett kvitto på att iallafall nån tycker att det jag gör är bra, även om det alltid kan bli bättre (sen är jag ju inte helt ensam ansvarig för att det gått bra men en jävligt stor del iallafall).

Men istället för att mysa och njuta lite har jag gått vidare till nästa projekt, ombyggnad av köket, fler kampanjer och nya mål.

Så note to self: passa på och njut, man vet aldrig hur länge det varar.

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Ja. Passa på och njut. Njut av hur duktig du är😀

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

