Jag ser ljuset!

Idag jobbar jag hemma. Pendeltåget mellan Centralen och Bålsta är avstängt och det lär vara kaos i morgontrafiken så eftersom jag inte hade några inplanerade möten valde jag att jobba hemifrån i lugn och ro.

Dagen kommer gå åt till en hel del kampanjplanering, vi släpper en ny kampanj nästa vecka så det är mycket att fixa (det ska bli jättekul! den är snygg och lite skojig ha ha) Hålla koll på webbyrån, pusha på utvecklarna, fixa nya sidor till webben, facebookannonser, nyhetsbrev och allt möjligt. Men jag gillar att ha mycket att göra så det är bara roligt (när det är självvalt).

Så nu kan jag säga att jag ser ljuset i tunneln efter en vår och sommar med mycket stress. Vi förlorade en tredjedel av min avdelning i somras och jag fick ta över flera av de uppgifter som låg på deras bord (vi är inte så många alltså men det märks) lägg sen till lansering av en webbplats som vi jobbat med i över ett år så förstår ni kanske att det har varit tungt. Tror nog det har märkts i bloggen också.

Men nu är vår nya PR-tjej på plats och vi har kommit ikapp lite med allt som har släpat efter under sommaren och början av hösten så äntligen känns det som om jag kan se framåt och inte bara släcka akuta bränder. Lite skön höstluft på det och färgglada strumpbyxor så känns det som om jag äntligen kan andas igen.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

