Är det vinter nu?

Från höst, till sommar för bara ett par veckor sen till vinter. Igår när jag cyklade för att handla frukost var det frost och minusgrader!

Tiden, speciellt helgerna, verkar flyga fram nu. Iofs älskar jag hösten men jag får lite ångest för att jag inte hinner med och dessutom går jag felklädd och fryser mest hela tiden. Mina stickade inköp i London till trots (köpte två underbara ulltröjor på Uniqlo) så är min garderob inte riktigt redo för vinter.

Jag önskar mig lite fina stickade tröjor med söta detaljer. Mango verkar ha gott om den varan så ett besök där skulle inte vara helt fel. Om jag får tid att ta mig förbi city nån gång förstås.

vit stickad tröja med chiffongärmar

röd med guldknappar

och rosa med rosett.

Jag tar en av varje tack🙂

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

