Hej hösten

Sitter i sängen med min nyuppackade Macbook pro och dricker dagens första kaffe. Solen sipprar in mellan persiennspringorna och kyliga vindar sveper förbi från ett öppet fönster.

Efter en lång och jobbig vecka är det precis vad jag behöver. Kaffe, höstluft och lite lugn och ro. Molly sitter bredvid och spelar toca doctor på min gamla iphone och Lea spelar spel på min gamla dator och älsklingen musikfixar på sin dator i arbetsrummet. Vi är sannerligen digitala familjen.

Men efter frukost ska vi gå ut till en lekplats också, jag lovar😉. Det kommer bli en bra höst det här.

gårdagens tacosmys

Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. ååååh vad avis jag blev nu, vill oxå ha en macbook! Lyllo dig, men den är du verkligen värd som sliter! Kram

    Svara
  2. Eftersom vi hoppa över sommaren så kan vi gott hoppa över höst o vinter med, också gör vi ett nytt försök.

    Svara
  1. Mitt 2011 | Raftsjö

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

