Planeringsverktyg für alle

Jag gillar att göra listor på allt jag ska göra. Kanske är det för att min egen hjärna är så rörig och om jag ska hålla allt i huvudet springer jag mest omkring som en yr höna. Så jag gör listor

Nu har jag (ok jag vet, skäms) börjat fundera över vår julmiddag som vi ska ha hemma hos oss i år och p ga detta började jag googla planeringsverktyg.

Och då ramlade jag över det här, som inte har nåt med juldukning eller matlagning att göra men som säkert kan underlätta mitt, och andra kreativa människors vardagsjobb.

Productive flourishings free planners har nämligen planeringesverktyg för en massa grejer. Till exempel ett för blogginlägg, en monthly action planner och så min favorit the productivity heatmap plus en massa fler.

Jag ska gå igenom och kolla lite närmare på de där verktygen som iallafall vid första anblicken verkar jättebra. Men först tillbaka till julduksgooglandet…

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

