Tiden går fort

… när man har mycket att göra.

Fullt upp på jobbet nu, har knappt tid att andas men jag gillar att ha mycket att göra så jag klagar inte. Det är bara dagarna som blir så korta nu när vi har sommartid och slutar redan kl 16.

Imorgon är det efter-jobbet-pub och hej då till kollega som slutar. Ska bli kul man måste komma ihåg att inte dricka mer än typ tre glas vin, jag blir så bakis annars.

20110518-162845.jpg
Jag provar min nya klocka!

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

