Hellu carblover!

Förra veckan blev ju ingen hit när det gäller träning och så. Jag hade tänkt springa en mil den veckan också men energin och orken fanns liksom inte, jag gick liksom i koma med ständig huvudvärk hela veckan. Men för att nå mina mål ska jag iallafall börja skriva matdagbok (fast jag vet nästan redan resultatet och bävar lite för att skriva ut vad jag äter, kommer vara typ 90% kolhydrater och resten kaffe. Och jag äääälskar kolhydrater)

Så här är gårdagens måltider (idag ska jag bildblogga)

  • Pre-frukost – halv kanna presskaffe med mjölk
  • Frukost – fralla med ost och grönsaker
  • Mellis – 2 x kaffe med mjölk (kaffe ur kaffeautomaten, mjölk ur kylen) ett stort glas bubbelvatten
  • Lunch – stenugnsbröd med russin, chevre, valnötter och honung. En liten latte, vatten
  • Middag –  två pizzaslicar och ett glas cola på pizza hut
Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

