The Social Media Squid

Jag vet inte vad jag ska kalla mig för, i jobbsammanhang that is. På mitt visitkort står det webbredaktör men det säger ju inte allt tycker jag.
Så nu efter mycket tänkande (eller typ en kvart om jag ska vara ärlig men det är mycket för min del) har jag kommit fram till att jag ska kalla mig för…

Social media squid! kan det bli tydligare? För säkerhets skull lägger jag till en illustration

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

