Jag älskar Nike

Nike måste vara typ bäst i världen på att förstå sina kunder. Jag tycker allt jag har sett från dem de senaste åren har varit klockrent. Och de har världens bästa facebookkampanjer.

Just nu kan man bygga sin egen Nike-free sko på Facebook. Jag har redan gjort minst tre snygga par (Det enda felet är att man faktiskt inte kan köpa dem). Här är ett par snygga som jag absolut skulle kunna tänka mig. Tänk att springa omkring med de här på fötterna, vilken glädje!

Gör dina egna Nike-skor här

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

