Årets prestation?

Eller inte får jag väl hoppas eftersom det bara är i början av mars. Men just nu när jag skriver det här känns det så, jag är totalt ledbruten och har ont i hela kroppen. Idag var jag nämligen på en 4 timmars vasaloppsspinning som var en pärs för både kropp och inte minst psyke.

De första tre timmarna gick jättebra, jag seglade förbi hela fältet, vann spurtpriser i Evertsberg och Mångsbodarna, sen körde jag lite eget race och tog med Hellnerbacken och körde ifrån Northug (man kan ju freestyla lite) och körde uppför backarna med samma frekvens som Therese Joahug men på slutet blev jag helt mjölksyrestum i benen och både  ryggen och axlarna började värka.

Så den sista timmen var tuff, den sista halvtimmen skitjobbig och sista kvarten ville jag bara slänga mig ner på golvet och dö. Typ.

Men jag fixade det iallafall och nu ligger jag i soffan och väntar på att tacosarna ska bli klara. Det blir nog ingen träning för mig imorgon iallafall.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Mitt 2011 | Raftsjö

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

