Ibland behöver man bara skriva av sig

Eller gå på spa-massage.

Jag vann en tävling på facebook där vinsten var en spa-massage på Axelssons Spa school och igår hade jag bokat in den.

Det var en helt underbar upplevelse där jag blev masserad och insmord med nån supergod doftande olja. Total avslappning kan jag säga så jag var grymt positivt överraskad och känner mig fortfarande avslappnad.

Idag känns det bättre på jobbfronten. Har en heldagsworkshop social mediestrategi att se fram emot och ett viktigt lunchmöte som jag kan berätta mer om sen.

Nu ska jag dricka kaffe och applicera antipuffkräm på ögonen.

min nya kopp är perfekt till frukostkaffet! PÅ bilden dock te i

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

