Jo jag lever

…jag har bara varken haft lust eller ork att blogga på ett tag.

På jobbet har det varit segt (och den som känner mig vet att jag hellre dör en långsam och plågsam död än har tråkigt) men nu börjar det bli mycket att göra och då återvänder också min energi. Fast jag räknar iofs med ett och annat frustrerat bakslag längs vägen.

Vad finns annars att säga? Det är februari, askallt (i lördags -25!) och mest av allt vill jag bara ha vår nu. Jag vill slippa se åt min sorgliga vintergarderob som definitivt behöver uppdateras men att köpa fler koftor nu finns inte på kartan! Snacka om deprimerande.

Jag har också börjat planera en Tjailandsresa till nästa år (jag vet redan nu att jag kommer hata nästa februari också) och därför måste jag börja göra en ordentlig budget. Inga onödiga vinterkläder får således inhandlas. För nästa vinter SKA jag hänga i en bungalow på Koh Lipe.

Justja. Lea har börjat träna karate, hon är asgrym och sötast i världen.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Mitt 2011 | Raftsjö

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

