Inte en enda kram

När jag kom hem idag efter Zumban sov redan Molly. Jag hjälpte Lea göra sin skrivläxa medan jag mumsade sushi som inte var sådär överdrivet god. Hon är så duktig, min stora duktiga tjej som hittar på meningar och skriver så bra. Intelligent och rolig är hon. Och vacker och gosig. Finaste stortjejen. På söndag ska hon testa karate.

Men av Molly fick jag ingen kram idag, inte en enda, och nu värker armarna av krambrist. Jag hoppas nästan hon kommer och lägger sig bredvid mig i sängen inatt så vi får kramas lite.

Mina små hjärtan

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Visst kan man sakna barnkramarna ibland.
    Vad kul att hon skall prova karate. Min 01:a tränar sen många år tillbaka och 02:an har tränat 3 terminer men gav sen upp.

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

