En strålande söndag

Haft en riktigt bra dag so far. Började dagen med att städa lite…

…och lite strykande av namnlappar

Sen tog hela familjen en promenadi solskenet  ner till Coop för att handla lite middagsmat och fika lite.

älsklingen åt äppelpaj och jag åt min första semla för året…

… Molly åt glass…


…och Lea kladdkaka.

Efter fika och mathandling gick jag en sväng till Sats där jag slog mitt rekord i armhävningar (igen) och sprang en sväng på löpbandet. Jag var tvungen att springa längre än jag hade tänkt eftersom jag ville se slutet på SOS alarm. Jag ska komma ihåg att gå till Sats vid tvåtiden nästa helg också för det var näst intill folktomt. Lite skillnad mot vardagskvällarna på sista tiden då det t om har varit kö till maskinerna!

glad och nytränad i vintersolen

En strålande söndag helt enkelt.

Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

