Pustar ut

Nu har jag och Molly varit en sväng på Sats, hon blev visst så trött så hon somnade direkt i soffan. Jag känner mig inte heller helt pigg. Gick och lade mig sent, sov dåligt och vaknade tidigt, men det var iallafall skönt att ställa sig på löpbandet en stund även om jag kände mig riktigt seg i början.

Det blev 5,3 km, längsta jag sprungit hitills på bandet, och tänker man på hur segt det är att springa inomhus orkar jag säkert springa ett par kilometer till utomhus. Jag ser det som att när det väl är skönt springa-ute-väder kommer jag köra milen hur lätt som helst😉.

Nu är det dags för Leas födelsedagskalas och jag hivar i mig en kopp kaffe för att klara av de närmaste två timmarna.

Wish me luck.

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

