Ett kilo ner

Så nu har jag gått ner julvikten, kanske fick lite hjälp på traven av magsjukan i början av veckan. Nu ska jag bara bli av med de där fem otrivselkilona jag har.

Och för att göra det känner jag att jag behöver nya träningskläder. För det är ju mycket trevligare att träna i snygga kläder (fåfäng javisst) och dessutom är det jobbigt att träna när alla kläder ligger i tvättkorgen och man måste ta till de hemska reservkläderna, typ ett par 7 år gamla tights som jag borde ha slängt för längesen.

Det jag behöver investera i är

  • fler byxor och tigts
  • ett par toppar
  • nya löparskor och inneträningsskor

Jag såg ett par skitsnygga blå (lila?) tights i Terese Spark-i-baken-blogg som jag blev lite sugen på. Det ÄR ju så tråkigt med alla svarta tights. Färg FTW!

snygga blå tights från Stadium

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

