Ett ord som beskriver mig

Impulsiv.

Nu har jag anmält mig till nån Nike-challenge på Facebook som går ut på att man ska nå ett mål inom 14 dar. Mitt mål blev att springa en mil och med tanke på vilket skick jag befinner mig så känns det inte helt realistiskt. Men jag gillar ju utmaningar.

Här kan ni iallafall rösta på om ni tror att jag kommer klara det eller inte.

(btw, jag älskar Nike. De har de bästa digitala kampanjerna och snyggaste skorna)

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

