Gissa vad jag gjorde ikväll?

Jag hade tänkt baka muffins men saknade en ingrediens till frostingen och istället för att åka och handla lyckades jag övertala älsklingen att åka till IKEA!

Jag älskar IKEA men vi brukar alltid bara rusa igenom för att ungarna inte ska bli rastlösa och börja gnälla (och säg inget om barnpassningen för i Kungens kurva är det hopplöst att få plats på barnpassningen då det alltid är en massa turktanter där som lämnar in sina barnaskaror om minst fyra barn var)

Idag hann vi iallafall med en stadig familjemiddag bestående av köttbullar och potatis/potatismos efter behag, glass till barnen och chokladmousse till älsklingen och mig.

Sen lite strosande (knappt nåt alls om jag ska vara ärlig) och handling av hyllor till våra skåp i vardagsrummen och lite komplettering av porslinsförrådet. Och kökshanddukar – man kan aldrig få för många kökshanddukar och när man får 4 st för 19 kr vore det nästan kriminellt att inte köpa dem eller hur?

Så slutet gott allting gott, nu ska jag planera vad vi ska handla nästa gång.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

