Lite videofail

Jag lovade ju nån gång innan jul att jag skulle börja videoblogga. Jag hade ju fått låna en söt lite videokamera att blogga med. Och jag lovar, jag har filmat en hel massa. Det är bara det att det är helt omöjligt att ladda upp skiten. Ett blogginlägg lyckades jag ladda upp på Youtube (på fjärde försöket) men det är liksom allt. Jag vet inte om det är min uppkopplingshastighet som är skit men det tar iallafall oändliga mängder tid att lägga upp nåt på Youtube och Twitter funkar inte alls.

Så mitt videobloggande har det inte blivit mycket med. Men skam den som ger sig. Imorgon är en annan dag. Kanske lyckas jag ladda upp ett klipp då?

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

