Slapptask

Igår snöade det nästan hela dan. Idag också. Totalt har det kommit mer än 2 dm och inte en plogbil har jag sett.

Är det konstigt att man inte vill gå ut?

Dessutom är vagnen trasig och att pulsa hela vägen till Sats med Molly i famnen vore iofs bra träning men nja.

Därför har jag roat mig med att ladda hem en massa träningsappar. Daily butt workout, arm workout, cardio, och ab workout. Nu funderar jag bara på vad jag ska använda som matta och vikter. Sen kan jag träna utan att gå till gymmet.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Skaffa en yogamatta och kör med en mortel som vikt (om du har en stenmortel), annars får du ta barnen som vikter 🙂

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

