3 is a magic number

Jag är så trött på vintern att jag kan skrika rakt ut. Det snöar och snöar och snöar. Man klafsar runt i den där jävla snön, fryser, klafsar, fryser, blir blöt, och hyn är torr som sandpapper.

För att pigga upp mig lite tänker jag önska mig en ny vårgarderob från Nelly.com.

3 par byxor

Frederika Pants SEK 549, Esmeralda - NELLY.COM Desso Pant SEK 349, Vila - NELLY.COM Juno Pants SEK 399, Object - NELLY.COM

3 klänningar

Viola Dress SEK 349, Jeane Blush - NELLY.COM Emo Dress SEK 199, Vila - NELLY.COM Francis Dress SEK 1199, Hilfiger Denim - NELLY.COM

3 toppar

Copy Top SEK 499, Acne - NELLY.COM Pia Top Box Style 2 SEK 99, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM Gail Top SEK 499, Rules By Mary - NELLY.COM

3 par skor

Florence SEK 799, Vagabond - NELLY.COM Mountain Pumps SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM Madeira SEK 899, Vagabond - NELLY.COM

Och till sist 3 accessoarer

Word Bracelet SEK 299, Humanity - NELLY.COM Globe Leaf Earrings Gold SEK 899, Sophie By Sophie - NELLY.COM Missy Bracelet SEK 959, Syster P - NELLY.COM

sen är jag redo för våren… komsi kom

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

