Cold turkey

Jag tänkte köra en liten sockerdetox. Sluta med socker,
vitt bröd och snabba kolhydrater. I morse blev det således en burk
makrill i tomatsås till frukost (det var vad jag hade hemma)
istället för ostfralla. Nu sitter jag på jobbet och fryser, har ont
i huvudet och lock för öronen medan kroppen skriker efter en rostad
macka med marmelad.

Ge mig mitt knark!

tittar djupt ner i den värmande kopppen med äckelkaffe. Det kommer bli en lång dag

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Håll ut.
    Abstinensen kan tydligen vara ett helvete.
    Maken började äta LCHF för två år sedan och mådde riktigt dåligt i en vecka.
    Sen gick det över och enligt honom var känslan efteråt värt de där plågsamma dagarna.

    Svara
  2. jag håller ut, fast jag kommer få börja om igen efter nyårsmiddagen ha ha. Dum tidpunkt att börja sin avgiftning kanske. Men varför skjuta upp till imorgon det man kan göra idag?

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

