London i mitt hjärta

Jag älskar London. jag älskar lukten, och smaken, och människorna och alltihop. Och åker alltså till London minst en gång om året, gärna fler.  Som ett bevis på att jag har London i mitt hjärta tillägnar jag därför min header till denna underbara stad. Bilden är av ett mysigt litet eko-café i Camden där man kan köpa ekologisk öl och supergod hemgjord glass.

Här är ett par favoritbilder från några av mina tidigare Londonresor.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. Wonderful! jag skulle gäärna hänga med till London nån gång! (men det lär ju dröja med tanke på mitt tillstånd…)

    Har du tänkt gå på mammabloggalan?

    Svara
  2. Du får följa med på en tjejweekend ju! Fast kanske inte den närmaste tiden. Jag har funderat på mammabloggalan. Förhandsanmälde mig men fick kalla fötter. Jag vet inte riktigt, det är säkert skitkul men det kostar ju också och just nu har jag inte pengar över till just det.

    Svara
  3. Åh, London, jag skulle aldrig kunna få nog av den staden!

    Svara
  4. Fifi:
    inte jag heller, kan åka dit hur många gånger som helst, man hittar ju alltid nya roliga saker som man inte upptäckt förut. Samlar på mig några favoriter varje gång.

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

