Tiden

Sitter på tåget på väg till jobbet. 45 minuter tidigare än
jag brukar vara. Så trots att jag snoozade en halvtimme, tittade på
Nyhetsmorgon och drack kaffe innan jag gjorde mig iordning hinner
jag med ett morgonträningspass innan jobbet. Barnen är hos mormor
och morfar den här veckan och nu förstår jag hur folk utan barn har
det. Vad gör de med all tid? Jag passar på att njuta av mina extra
timmar för trots att jag älskar mina barn mer än allt annat skulle
jag gärna slippa vardagsstressen. Nu blir det Sats nästa!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Åsa Wallenrud

     /  december 27, 2010

    Vad duktigt du ändå är som då tränar!! Grym!

    Svara
  2. Äsch inte duktig, jag njuter ju av att träna. Ser det som lite vardagslyx när jag väl kommer iväg

    Svara
  3. Ja men visst är det väl märkligt hur det är med tiden och barn.
    Ena riktiga tidstjuvar är vad de är de där små.😉

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

