Dagen det aldrig slutade snöa

Jag tror allvarligt talat inte att jag har sett så mycket snö innan. Idag har det snöat oavbrutet. Vi fick skotta oss fram till bilen och skotta fram bilen som knappt syntes under all  snö. Minst en halvmeter har det kommit.

Annars har vi spenderat dagen med att leta julklappar i snöyran, kolla på vinterskor på Länna Sport till älsklingen och jacka till mig. Men jackorna verkar helt slut så jag får nog kolla på Naturkompaniet i mellandagarna istället. Är ju lite sugen på en brun Fjällräven.

Efter julklappsletandet åt vi sjukt god äppelpaj med glass och öppnade lite julklappar hos svärföräldrarna. Vi kommer ju vara borta över jul och barnen stannar i Halmstad till nyårsdagen så det blev ett litet firande idag.

Nu ska jag plocka lite här hemma och sen blir det katastroffilm. Day after tomorrow känns ju som en passande film en dag som denna

snö, snö, snö

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

