På träningsfronten intet nytt

Om det är någon som läser och undrar om jag har slutat träna så nej – jag har bara en liten paus. Det började förra veckan med förkylning, sen blev barnen sjuka och nu är jag tokförkyld med rinnande näsa och hosta och torr hals.

Synd när jag hade kommit igång så bra😦.

Nu är det iallafall bara 4 dagar tills vi befinner oss på ett Teneriffa som förhoppningsvis förskonats från rysskylan så då hoppas jag att förkylningen flyger all världens väg. Det finns ett Sats på hotellet också så kanske hinner jag med ett och annat träningspass också. Träningskläderna ska iallafall packas ner.

Jag längtar!

här ska vi bo!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

