På min önskelista

Nu är det snart dags att börja julshoppa på allvar. Även om det finns hur många saker som helst att köpa till tjejerna ska jag försöka begränsa mig, de får ju så mycket av både far- och morföräldrar. Men jag vill ändå fylla julklappssäcken med nånting mjukt och nånting hårt. Är lite sugen på att köpa nya fina myskläder till dem. Kappahl har mycket fint nu.

På min egen önskelista står förutom en iPad kanske ett par nya hörlurar (headler.se har 100 kr rabatt på alla lurar nu). T ex de här vita wesc-lurarna

fler saker jag skulle kunna tänka mig

örhängen från Edblad 0 co, lurviga skor från dinsko eller kanske ett matbord från Ikea

 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

