Ingen vidare start på första veckan

Har varit lite småhängig hela helgen men igår kväll blev det riktigt illa och nu sitter jag hemma i soffan med ordentligt halsont och feber, dessutom är minsta tjejen sjuk i öroninflammation och kommer vara hemma hela veckan.

En mindre bra start på min 30-veckorsutmaning med andra ord. Men tills jag är frisk får jag koncentrera mig på att äta bra. Ska jag vara ärlig så har dagens mat inte varit nån höjdare

  • Frukost: 2 koppar kaffe, en scones med cream cheese och drottningsylt
  • mellis1: en blåbärsmuffins
  • lunch: fiskbullar och potatis, ett glas mjölk
  • mellis 2: två koppar kaffe med mjölk

Och till middag blir det nog pasta med kycklingsås. Hmmm, liten skärpning kanske vore på sin plats.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

