30 veckor till beach 2011

Här har ni mitt nya mål, 30 veckor går faktiskt ganska fort. Det är t om kortare än en graviditet. Så mitt stora mål får bli formen till 2011. Då ska jag ha byggt massa nya muskler och framförallt tränat regelbundet varenda vecka fram till målet.

Nu ska det bara brytas ner i delmål. Ett delmål kommer iallafall vara armhävningar. Idag kan jag göra ungefär en armhävning på tårna. Målet är 50 och första delmålet är 10 armhävningar på tå. Till min hjälp kan jag ta programmet 100-pushups, finns också som iphoneapp.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

