Fyra pass på fyra dar

Sedan i torsdags har jag kört fyra pass på fyra dar. Inte varje vecka man får till det så bra, men oj vad bra jag mår.

I fredags körde jag mitt första Bodypump pass på flera månader och jag kan säga att det känns. Mina ben känns som stela stockar och det är plågsamt att gå upp och ner för trappan. Spinningen lördag, söndag var egentligen mest ett sätt att försöka lindra träningsvärken i låren och visst funkade det, tillfälligt. Men så fort benen blivit kalla är de tillbaka i samma stela format. ‘

helt slut efter dagens spinningpass

Imorgon är det vilodag och så ska jag försöka hitta ett pump-pass på tisdag eller onsdag. Planen är att köra två pumppass i veckan, jag är alldeles för svag i musklerna.

Men nu är det dags för lite söndagstakeaway från Oleary´s. Nom nom nom

 

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

