Det blir inte alltid som man tänkt sig

Igår var sista dagen på vår härliga Londonresa (vi har haft helt underbart väder med runt 20 och sol varje dag). Vi började med en Starbucksfrukost innan sista besöket på Primark. Sen blev det lunch på Gourmet Burger Kitchen där vi åt de godaste hamburgarna jag nånsin smakat och sen var det bara att åka tillbaks till hotellet för att hämta vår packning innan vi skulle åka till flyget.

Starbucksfrulle, Primarkshopping och lunch på gbk

När vi var på väg till hotellet för att hämta väskorna  fick jag helt plötsligt meddelandet ”ditt flyg kl 18 är inställt. Mvh SAS”. Inget mer eller mindre, så jag ringde SAS, fick veta att vi skulle åka till flygplatsen för ombokning på andra flyg.

Väl där fick vi stå i kö i 2,5 h (en stackare bakom disken skulle boka om alla passagerare) och tillslut fick vi två platser på flyget kl 10:35 idag!

Natten fick spenderas på Park Inn Heathrow där vi åt en god oxfilé med pepparsås till middag och somnade till DaVincikoden (ett riktigt sömnpiller). Och efter ännu en försening av flyget var jag äntligen hemma kl 17 idag. Borta bra men hemma bäst säger jag!

Men trots lite strul med hemresan har jag haft en alldeles alldeles underbar helg, med massor av shopping, god mat, skratt och sömn. Det var längesen jag kände mig så glad och utvilad. Det gör jag gärna om.

 

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

