Lugnt och skönt

Dricker kaffe, tittar på nyheter och ska snart gå upp och väcka barnen. Idag åker jag och Stina till London och självklart är det nån jävla flygteknikerstrejk. Jag håller tummarna för att vårt flyg inte blir inställt. Då skulle jag bli väldigt väldigt ledsen

Den här tiden på morgonen, när det fortfarande är mörkt och jag är den enda som är vaken är så skön och rogivande. Nu kan jag sitta med mina egna tankar och väcka mig själv långsamt och skönt innan den stora morgonstressen drar igång.

Kaffe var det ja!

min älskade kaffemaskin

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

