Ständig vab

Ibland känns det som om jag vabbar mer än jag jobbar. Nu är en sån period.

Efter avklarade vattkoppor tänkte jag att det skulle vara lugnt ett tag men inatt vaknade vi av den där jäkla krupphostan igen. Nu harvi ju medicin hemma så det blev medicin och inandning av frisk luft och omsomning i mamma- och pappasängen. Nu verkar det inte som om Molly har feber men det rosslar och piper i rören på henne så idag är vi hemma.

Jag måste försöka att inte bli frustrerad. Sjukdom är ju inget vi kan göra nåt åt och jag är såklart hemma med min älskling när hon inte mår bra. Men det är ändå jobbigt att missa så många jobbdagar. Nu tittar skruttis på Drömmarnas trädgård och jag ska passa på och jobba lite. Har en kul intervju som jag bara måste göra idag.

*andas*

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Nämen usch vad trist. Men inte mycket att göra åt!

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

