Jag älskar mig själv

Den jag var och fortfarande är någonstans därinne. Jag var på jakt efter några bilder som jag lade upp på bloggen nån gång 2007 och fastnade i arkivet för februari. Fan vad rolig jag var!  Garvar ihjäl mig lite åt formuleringar som

Idag ska jag till mitt riktiga jobb, där jag får riktig lön och får använda hjärnan och inte blir betraktad som en mindre vetande varelse!

Jag är så jävla arg idag!
vet inte vart det kommer ifrån. Kan bero på att det är stökigt inne och skitrisigt väder ute. Eller så har jag överskottsenergi.

*note to self*
 
jag ska aldrig, aldrig, aldrig mer syssla med något som kan komma i närheten av ekonomijournalistik…

Det går fortfarande åt helvete, men jag kanske kan lära mig leva med det.

Vägning ikväll…. jag har fuskat som fan så det känns inte helt bra.

Dagens ord

Pruttig.
I spare you the details…
 
Jag måste bli en bättre bloggare igen. Det får bli mitt löfte till mig själv
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

