Måste sluta Londongoogla!

Har hittat små vintagebutiker så det räcker för flera livstider.
Blev jättesugen på Berty and Gerty i Camden. Hur har jaglyckats missa den?  Är ju i Camden varenda gång vi åker till London tycker jag. Ett plus också att jag ramlade över sajten spotted by locals, med tips från olika städer. Sånt gillar jag!

Berty and Gerty

Well, hinner jag inte förbi Berty & Gerty på nästa Londonresa är det väl inte hela världen, jag gissar att det inte är sista gången jag åker till London.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Peter

     /  februari 16, 2011

    Hinner du inte titta förbi sa kan du alltid kolla vad dem har på sin hemsida, anledningen till att dem skaffade den var för kunder som bodde utomlands ville köpa även när dem kom hem.

    http://www.bertyandgerty.co.uk

    Dem skickar över hela europa.

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

