Lite sliten och less

Idag känner jag mig lite trött och frustrerad.

Tror det är krocken mellan en sjukt inspirerande och energigivande helg och den tröga jobbverkligeten som blev lite för mycket. Det finns så mycket jag skulle vilja göra men vägen dit känns så lång och jag tvivlar på att jag kan göra någon som helst nytta där jag sitter nu. Måste bara lista ut vad det är jag vill göra

Lägg till en dödssjuk (läs förkyld och febrig) sambo, försovning, feltwittrande och ösregn så kanske ni har lite överseende.

Dra täcket över mig, andas djupt och börja om imorgon?

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Feltwittrande… det enda sättet att uppnå full transparens!🙂

    Svara
    • tror tyvärr inte att transparens i den formen är speciellt uppskattat. Hrm. Fick iaf fler reaktioner på den tweeten än våra vanliga

      Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

