Tänk inte så jävla mycket!

Såg precis att jag har kommit in på en distanskurs till hösten. 7,5 p interaktionsdesign på Umeå universitet. Att döma av kursbeskrivningen verkar den väldigt intressant och 7,5 poäng är ju inte så tokmycket att man inte kan klara av det trots att man jobbar.

Så kommer alla mina invändningar

… men vad ska du med en kurs i interaktionsdesign till?

… kommer du verkligen ha tid att plugga när du jobbar, tränar, och har en familj att ta hand om

… varför ska du fördjupa dig i interaktionsdesign? Det finns faktiskt folk som är bra på sånt

men jag väljer att skita i de där tankarna och tänker – varför inte? Jag älskar att plugga och lära mig nya saker.  Och hinner jag inte så är det väl inte mer med det. Strategisk kompetensutveckling får stå för andra, jag gör saker som jag tycker verkar kul och så är det med det.

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

