Behöver min träning

Jag behöver träna. Utan träning blir jag sur och grinig. Och jag gillar inte att vara sur och grinig. Nu har jag inte sprungit ett steg sedan i måndags då jag skulle ut och springa milen och sträckte vaden så illa att jag fick halta hem.

Men nu känns vaden bra igen, lagom till slutet på semestern. Så imorgon måste jag se till att pressa in en liten runda nånstans, bara för att inte tappa motivationen helt.

Och så ett mål (måste ha mål och deadlines) springa milen inom 3 veckor

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Tänkte tipsa dig igår om denna http://www.dn.se/livsstil/halsa/fran-smal-till-valtranad-1.1150693 men hittade inte ngn länk. Inte löpning men ändå. Jag testar nu för nu får det vara slut på gäddhäng och plöfsig mage.

    Svara
  2. ja jag såg den, verkade bra. Läste en intervju med henne i senaste topphälsa och jag gillar hennes värderingar. Jag skulle verkligen behöva lite mer styrketräning som komplement till min löpträning

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

