Hej igen internet?

Den senaste veckan har jag varit så gott som nedkopplad. Knappt bloggat, twittrat, läst bloggar eller nånting. Helt sjukt nästan! Jag som brukar vara boende vid datorn.

Däremot har jag…

  • målat vardagsrumslister
  • hejjat på älsklingen när han lagt golv
  • ätit världens godaste kardemummabullar från Dalarö bageri (vi var där och åt frukost en dag)
  • sprungit mina rundor i spåret och lyckats sträcka vaden vilket innebar totalt löpstopp några dar😦
  • inköpt en iPhone. Tröttnade rejält på min HTC då den bara strular hela tiden
  • hämtat småälsklingarna på Arlanda efter en vecka hos mormor och morfar
  • Färgat håret, det som skulle vara mörkblont är nog snarare brunt men jag gillar det
  • Luktat på våra doftliljor som slagit ut
  • försökt få köket rent från byggdamm

Och nu är det lördag och tillvaron kommer snart återgå till det normala med dagislämningar, jobb och pendeltågskaos, fast det känns ändå ok på nåt sätt.

På fredag är det dags för sswc (separat bloggpost om det senare) så nu måste jag fundera ut vad jag ska packa. Har lokaliserat tält och sovsäck men ingen luftmadrass

Nu: kaffe

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

