I ottan

Vaknade kl 5 och kunde inte somna om så jag läste ut min bok och nu sitter jag här nere på vårt nylagda trägolv (finns inte så många andra ställen i huset som är fria från slipdamm just nu) och dricker té och läser bloggar.

Hade jag inte haft ont i vaden och regnet öst ner så hade jag nog tagit mig en liten morgonjogg. Älskar att vara ute när andra sover.

Lite sorgligt känns det ändå att det här är sista veckan på semestern och det bara regnar och regnar. Fast å andra sidan har jag ju både sswc och mina londonresor att se fram emot så det känns som om jag har en hel del semester kvar. Men jag kan ärligt säga att jag inte riktigt längtar efter att börja jobba igen. Får väl se hur det känns på söndag ha ha

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. LondonresOR – avis! Avis på SSWC oxå.

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

