På shoppinglistan

Måste ju skriva en shoppinglista innan vi åker till Gekås. Så här kommer den

  • Regnkläder till barnen
  • Stövlar till barnen
  • overall till Molly
  • höstjacka till Lea
  • höst/vinterskor till Molly och Lea
  • in the nightgarden DVD (om det finns)
  • strumpor och trosor
  • mjukisbyxor

får se om jag hittar nåt litet till mig själv också… bara inte ett par skor till

Uppdatering:

Orkar faktiskt inte skriva ett inlägg om Ullared för det var HYSTERISKT! Vi cirklade i en timme innan vi ens hittade parkeringsplats. Men väl på plats shoppade jag det mesta jag kom dit för. Utom vinterskor och underkläder, sen blev det en Michael Jackson skiva till Lea och en bok (Paganinikontraktet) till mig så nu står det typ 100 – 1 i shoppingresultat till barnen vs mamman men jag höll mig inom budget.

Ska visa bild på några fynd imorgon men nu orkar jag bara inte.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Du kommer garanterat komma hem med 100 ton skit med. Det är därför jag ogillar Ullared. Masskonsumtionens Mekka.

    Svara
    • det blev faktiskt inget skit alls (ok kanske Michael Jackson skivan var onödig men iallafall uppskattad) men jag förstår vad du menar. Det hade säkert lätt kunnat slinka ner 100 helt onödiga saker i kundvagnen om jag hade varit mindre fokuserad.

      Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

