I Halmstad

Nu är jag och tjejerna på på plats i Halmstad hos mina föräldrar.

Jag började dagen med en joggingrunda längs Prins Bertils stig och ner på norra stranden och tillbaks. Jag älskar att springa vid havet! Det är så skönt och rofyllt, särskilt om man springer tidigt på morgonen. Imorgon blir det nog en längre runda.

Igår sken solen och vi passade på att ha en grillkväll med alla syskonen och barnen samlade. Nu har jag äntligen fått träffa min brorsdotter som redan hunnit bli tre månader. Världens sötaste lilla skrutt!

Men nu är det dags för frukost och senare blir det nog en tur till shoppingparadiset Ullared, just nu är det iallafall ingen kö.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

