Hej tisdag!

Gårdagen blev lång och innehållsrik med bland annat ett besök på Parken Zoo (fast vi hade inte tur med vädret för det småduggade hela tiden tyvärr). När jag kom hem var jag så trött att jag var tvungen att gå på ett pass spinning för att fylla på med energi  jag vet det låter lite sjukt men när jag är trött vill jag träna.

Så idag hade jag egentligen helst bara velat ligga i sängen och läsa böcker. Fast med två barn är väl den chansen inte så stor iallafall.

Imorgon åker jag och tjejerna till Halmstad och hälsar på mina föräldrar. Så jag har en del att göra

  1. Inventera garderoberna, inget av barnen har kläder som passar annat än för sommarväder
  2. Packa
  3. Handla en till present till min lilla brorsdotter
  4. tvätta och städa så att det är fint när jag kommer hem sen😉
  5. Springa 6 km, det var alldeles för länge sedan förra joggingturen
Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

