Jag semestrar

OM det är nån som undrar vart jag tagit vägen.

Och semester innebär bland annat

  • sola och bada
  • springa rundor i spåret
  • renoveringsplanera

Idag har vi varit inne i stan en snabbis och inhandlat en ny DVDspelare, med Blu Ray! Nåde de barnafingrar som får för sig att pilla sönder den. Måste ställa den högst upp på nåt skåp.

Sen blev det också en tur till Nordin och Ölwing där vi kikade på vitvaror till köket. Nu tror jag att jag har hittat mitt kylskåp! Ett vitt side-by-side från Electrolux. Inget rostfritt hemma hos mig tack. Det hade iofs varit snyggt med ett äppelgrönt från Smeg men de är för små och två tar för mycket plats.

Efter shopping och titt åkte vi hem, fikade hallonmunkar och sen gick jag och tjejerna ner till sjön för lite sol och bad. Imorgon får vi hit en rörmokare så då tror jag att jag och tjejerna flyr fältet hela dan, älsklingen får vara inne och snickra ha ha, men det passar nog honom som inte är så förtjust i att bada.

Nu marineras kvällens kött och jag funderar på en 5 kilometersrunda i spåret innan middag.

Happy semester!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

