Aktiv avkoppling

Hur konstigt det än låter så kopplar jag bäst av när jag får röra på mig. Det finns inget som för mig så rastlös och på dåligt humör som att bara göra ingenting en hel dag. Visst kan jag slappa, men bäst slappar jag efter ett härligt träningspass.

Så för att göra själ och kropp gott har jag bestämt mig för att hitta på nån rolig aktivitet varje dag. Dagens rörelse blev först en30 minuters  powerwalk till bageriet för att inhandla frukostfrallor, sen en 3kilometers joggingtur i hettan och nu på kvällen ännu en promenad för att inhandla lite tvättmedel och förnödenheter inför morgondagens strandhäng.

Såhär elak såg jag ut efter min varma joggingrunda men det var superskönt!

Benen är lite trötta nu men själen är glad. Life´s goood!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

