Träningsoutfittad

Mina träningskläder ligger alltid i tvättkorgen, och då har jag ändå tre uppsättningar. Så igår gick jag till h&m och inhandlade lite nytt. Jag älskar h&m!

Det blev ett par korta byxor och ett vanligt vitt linne med knappar fram. Man kan ju använda dem även när man inte tränar och totalt gick kalaset på 228 kr. Jag kan rekommendera h&ms sporttoppar också, kostar 149 kr och sitter precis lika bra som nån dyrare variant.

nya träningsbrallorna

Nu behöver jag bara ett par nya löparskor, det köper jag nog när vi åker till London i augusti.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

