Nyvaken

Precis vaknat efter en halvtimmes tupplur. Jag som bara skulle vila en liten stund efter lunchen.

Nu är det så varmt så jag storknar, trots vidöppna fönster. Feber och värmebölja är inte världens bästa kombo. Och huvudvärken är hemsk. Tog den sista iprenen i morse så nu måste jag gå och handla nya men en tripp till centrum i den här värmen känns lika möjligt som att jag skulle segla jorden runt.

Jag tar ett glas vatten till istället

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

