Och jag längtar lite till hösten

Slötittar mellan varven lite i LaRedoute-katalogen som damp ner för ett par veckor sen. Jag brukar inte beställa därifrån efter ett antal felleveranser och försvunna paket men man kan ju få lite inspiration inför hösten (fast först vill jag att det ska vara varmt och soligt så länge att man nästan inte står ut, den kyliga höstluften smakar bättre efter lite längtan)

Den här klänningen gillar jag ändå så mycket att jag skulle kunna pröva lyckan och beställa igen…

puderrosa klänning från LaRedoute

puderrosa klänning från LaRedoute

jag skulle styla den med grova leggings, stickad mössa, kängor och skepparkavaj

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

