När jag blir stor

Jag kommer väldigt väl ihåg mina drömmar som barn. Jag skulle bli sångerska, journalist och författare.

Sjöng var det längesen jag gjorde och jag jobbar inte längre som journalist. Alltså börjar det bli dags att ta tag i skrivandet. Jag skriver en bok!
Jag får börja med nåt enkelt, som chick lit, det jag har läst av svenska författare i genren har varit ren skit så det borde ju inte vara svårt.

Sophie Kinsella - flickan från tjugotalet

Första steget är att införskaffa så mycket chick lit som möjligt, jag ser det som research (och inte alls ett utslag av min sommarsjuka).

Så nu får ni pumpa mig full med inspiration på bra Chick Lit. Vilka ska jag läsa?

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Förberedelser « Argbuggen

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

